علی کش۲۰۱۰

علی کش۲۰۱۰

علی کش دیارفراموش شده
علی کش۲۰۱۰

علی کش۲۰۱۰

علی کش دیارفراموش شده

پیامک های نیمه شعبان ازدوستان

سرراهت درانتظارم/برده هجرت صبروقرارم

جزظهورت ای گل زهرا/بخداحاجتی ندارم

*

چشم الوده کجادیدن دلدارکجا/دل سرگشته کجاوصف رخ یارکجا

قصه عشق من وزلف تودیدن دارد/نرگس مست کجاهمدمی خارکجا

سرعاشق شدنم لطف طبیبانه توست/ورنه عشق توکجااین دل بیمارکجا

*

بی توای ابریشمی لحظه هاخاکستری اند

سوغات سبزمحمدی دنیاتاریک است.برمابتاب

*

اوخواهدامدوماوسیله امدنش .پس راه امدنش رابایدهموارکرد

*

مهدیابه جوانی ات جوانان مارادعایی.عنایتی مرحمتی لطفی.امدادی

*

به امیدانروزی کهتمام پیامکها این باشد:مهدی امد مهدی امد

*

امان ازهجربی پایان مهدی/غروب جمعه وهجران مهدی

امان ازانزمانی که بیفتد/به روی نامه ام چشمان مهدی

دلش میگیردوباچشم گریان/بگویداین هم ازیاران مهدی

*

سرودانتظارتوترانه دلم شده/بازامید دیدنت بهانه دلم شده

*

نسیمت میرسدای نازنینم/زمانش کی رسدرویت ببینم

من ازدیدارتواندرشتابم/اگررویت نبینم درعذابم

*

خداکندکه بیایدمسافری که نیامد/وکوچه کوچه بنازم به عابری که نیامد

همیشه غربت اینجافقط نصیب دلم شد/شریک غربت من کومهاجری که نیامد

شکست بغض گلویم درانتظارعزیزی /دعاکنم که بیایدمسافری که نیامد

*

همه میگویندبه امیدظهورش صلوات/کاش این جمعه بگویند به یمن حضورش صلوات

*

خداکندکه مراباخداکنی اقا/زقیدوبندمعاصی رهاکنی اقا

دعای مابه دربسته میخوردای کاش/خودت برای ظهورت دعاکنی اقا

*

کلاس اول خواندیم ان مرد درباران امد/اکنون میفهمیم که تاان مردنیایدباران نخواهدامد

*

گفتم که خدامرامرادی بفرست/طوفانزده ام ره نجاتی بفرست

فرمودکه بازمزمه یامهدی/نذرگل نرگس صلواتی بفرست

*

بروقت ظهورتوعلیم است خدا /بخشنده ورحمان ورحیم است خدا

این جمعه نیامدی ولی منتظرم/تاجمعه بعدهم کریم است خدا

*

یوسف ازجرم زلیخاگربه زندان میرود/یوسف زهراببین ازجرم ماحبس ابدگردیده است

*

خودمونیم کی می یای یابن الحسن اقافدات شم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد