علی کش۲۰۱۰

علی کش۲۰۱۰

علی کش دیارفراموش شده
علی کش۲۰۱۰

علی کش۲۰۱۰

علی کش دیارفراموش شده

میمه زرین اباد

میمه بخش کوچکی از شهرستان دهلران است که دارای هوای مطبوعی است.این بخش دارای چشمه های متعدد طبیعی است .همچنین سراب میمه نیز از جاذبه های این بخش است که دارای اب سرد وگوارایی می باشدوجاذبه توریستی-تفریحی دارد.میمه زرین اباد

نظرات 1 + ارسال نظر
علی کرمی سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.pahleh.blogfa.com

درود بر شما
عکس زیبایی است ...


"وبلاگ بخش زرین آباد به تازگی راه اندازی شده است و در نظر دارد ابتدا به معرفی کامل هر کدام از شهرها و روستاهای این بخش بپردازد .

لذا از همه ی همشهریان و افراد اهل تحقیق و پژوهش و نویسندگی و عکاسی و ... دعوت به عمل می آورد که همکاری خود را اعلام نمایند .

معرفی هر شهر و روستا از این بخش به گونه ای است که ابتدا تاریخچه ی هر منطقه به همراه آگاهی های جمعیتی و نوع زندگی و اقتصاد و ... را معرفی می کند و در یک بخش مجزا به معرفی جاذبه های گردشگری و حتی زمینه های سرمایه گذاری می پردازد .

در این بین توجه داشته باشیم که مشکلات هر منطقه در هر زمینه ای از جمله اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی ، زیست محیطی ، آموزشی و شهرنشینی و ... از نگاه این وبلاگ پنهان نخواهند ماند .

در پایان خواهشمند است آثار خود را با ذکر منبع جهت انتشار در این وبگاه به آدرس مدیریت ارسال نمایید تا پس از بررسی با نام خودتان منتشر خواهد شد .

با سپاس / علی کرمی / مدیر وبلاگ

Email : ali.karami5898@yahoo.com
"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد